Rutiner

Helt sjukt vad snabbt man kommer in i rutiner. Just nu består mina av att jobba, äta och sova! Dagarna bara flyger förbi och snart är det väl påsk?! Att jobba 14 timmar om dagen varje dag känns verkligen i kroppen efter ett tag. Bara idag och imorgon kvar sen är jag ledig den första =) Det ska bli otroligt skönt. Har inte riktigt tänkt ut vad jag ska göra än men det kommer. Förmodligen sova riktigt, riktigt länge! Dock har jag nyår att ta mig igenom först. Vad jag har hört så ska det vara en riktigt svinig kväll! Men allting är relativt! Hittills har vi inte haft någon kväll då vi verkligen suttit i skiten, som man så fint uttrycker sig här, så vi kanske klarar oss undan nyår hyffsat ändå, vem vet!
Börjar dock tröttna lite på alla stammisar och lägenhetsägare som hela tiden ska ha bästa service och service innan alla andra! Det var okej i början att bli kallad för lilla gumman, men nu börjar det bli uttjatat!

Nåväl, nu måste jag göra mig i ordning för jobb kl 13. Nytt inlägg kommer förmodligen inte förrän den 1a, så kika in då igen! Då ska jag även försöka lägga upp lite bilder från jul =)



Richard har det bra och jobbar på som aldrig förr. Han har jobbat varje dag sen den 18 och vet inte riktigt när han får ledigt nästa gång. Spännande! Denna veckan har han varit på Geiloheisen istället för Havsdalen (familjen Davéus vet vad det betyder) och träffat trötta svenskar! Han sköter sina hushållssysslor med bravur och i eftermiddag ska han ta tag i handlingen =)

Kommentarer
Postat av: Farmor

2009-12-31 @ 11:48:30
Postat av: Farmor

Hej och en god fortsättning på det gamla året till

er båda och naturligtvis ett gott nytt 2010.

Hoppas kvällen blir dräglig för dig som skall hålla

ordning och samtidigt se till att gästertna trivs.

Du om någon klarar väl det! Lycka till iaf och ha de

Kramar en masse!

2009-12-31 @ 11:52:55
Postat av: Farmor

En god fortsättning på det nya året. Hoppas att början varit bra, men var är Dina bloggar? Inte för att jag vill stressa Dig, jag undrar bara om Du mår bra eller om Du jobbat ihjäl Dig? Du är väl ledig ett par dagar nu? Ha de. Kram.

2010-01-03 @ 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0