Ny dag, nya tag

Okej, det blir inget längre inlägg om julen idag. Vaknade vid 11, gick och handlade, har ätit frukost och precis gjort mig i ordning för jobb om 20 minuter. Känner att det börjar bli dags att ge mig iväg. Dock har jag, till mitt stora förtret, upptäckt att jag fått läskiga utslag på händerna. INTE normalt! kan vara för att det är så himla kallt och jag slarvar med att smörja in mig. Ska försöka bli bättre på den fronten så får jag hoppas att utslagen försvinner!

Nu ska jag i alla fall gå upp och jobba, ytterliggare ett 14 timmarspass väntar. Bara fyra jobbdagar kvar, sedan ledig den 1a =) Det ska bli skönt att kunna sova ut ordentligt och kanske åka lite skidor!


Ha de göy!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej och tack för senast och en god fortsättning

önskas er båda. Nu är man åter till vardagen. Det var underbara dagar i Geilo och roligt att få träffa Dig ett tag. Du såg ut att trivas, och roligt också att hälsa på dina kolleger - Angelica,Linn,Veronica,Mads och killarna fr Kinna. Hälsa till dem alla. Resan hem gick bra men här var det slask och blåsigt. Betr. dina utslag: kan det vara vattnet i bubbelpoolen? Testa att inte nyttja den på ett tag - tanken slog mig, för Du är ju lite

allergisk. Ha de. Kram o godnatt.

2009-12-28 @ 22:24:56
Postat av: mamma

Tack lilla hjärtat för fantastiska dagar i Geilo. Det är så kul nu när jag har en bild framför mig på när Du står i baren och ser så söt och hjälpsam ut. De är verkligen klippt och skuren för det jobbet. Förstår att Du får mycket dricks. I nödfall får Du väl ta betapred mot utslagen, men försök med att smörja. Du har ju händerna i väldigt mycket vatten och det är kallt ute och luften torr på Holms med all elvärme, så det kan nog vara det. Ha det underbart och hoppas att nyårskvällen blir kul i baren, det lär bli en hel del liv och stoj. Puss till Dig och Rille.

2009-12-30 @ 09:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0