I'm so excited.

Sista arbetspasset innan vår lilla minisemester i Oslo:) Richard är nere och bowlar med grabbgänget och jag sitter ensam i baren och pluggar whiskey och cognac, det gäller att utnyttja tiden väl. Det är tydligen svensk-danskafton på Off Pist ikväll med tanke på landskampen så de går förmodligen ner dit efteråt!! Klockan 8 imorgonbitti har vi planerat att åka, vi får se om allt går enligt planerna eller om det fallerar :D Jag hittade ett billigt men flott hotell 50 meter från Karl-Johan så lite shopping ska det nog bli :) Jobbhelgen har varit hektiskt. Mycket att göra både fredag och lördag så många timmar har det blivit. Jobbade 17 timmar bara igår!! Det är mer än vad en normal människa jobbar på 2 dagar... Nu är jag iaf ledig fram till torsdag så jag hinner nog vila upp mig :) Nu ska jag återgå till whiskeyn :) Stort grattis till lille Gustaf som fyller år imorgon !!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha det i Oslo, hoppas hotellet är OK. Nu ses vi snart

2009-12-14 @ 06:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0