Happy faces

Äntligen är Richard här. Igår vandrade vi runt lite på Geilo och fixade viktiga papper till Rillan och sedan gick vi upp till stället där han ska jobba och hälsade lite på arbetskamrater-to-be. På kvällen lagade Veronica supergod mat till ett stort gäng och sedan blev det en liten sväng till Off Pist, som var heeeeelt tomt! Det typ ekade när man gick in. Däremot så valde Richard att gå och lägga sig lite tidigare och struntade i Off Pist eftersom att vi skulle upp tidigt idag för att utforska Geilos liftsystem. Några åk hann vi med innan R hade skype-dejt med sin aktiekurslärare! I fem timmar satt han framför min dator och lekta med aktier. Jag fattar fortfarande ingenting!!

Förövrigt så hade jag namnsdag idag så ni som glömt att gratta kan ju skämmas lite extra inatt. Till alla er andra som faktiskt har grattat! TACK SÅ MYCKET. Stavarna jag fick av Mutti var utmärkta och tydligen alldeles lagom långa (enligt mamma iaf). Tack tack tack!!

Ikväll har vi varit uppe på Braseriet och ätit namnsdagsmiddag och sedan bubblat en liten snabbis. Nu ska vi titta på dagens avsnitt av Oskyldigt dömd och sen sussa sött!

Imorgon blir det skidåkning igen. Förhoppningsvis lite längre än dagens!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ni har det bra Du och Din sambo. Ser härligt ut med snö och bubbel! Stavarna var faktiskt från pappa oxå, och de är lagom långa så det är så!!!

Ha en bra helg och jobba mycket. Lycka till på Ditt nya jobb Rille!

Puss o kram

2009-12-10 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0