Dan före dan före dan

Ledig idag. Äntligen känner jag! Jobbat fem hektiska dagar i sträck och nu äntligen två lediga!
Strax ska jag ner till byn, :), med Verran en snabbis och senare i eftermiddag blir det spinning för fulla muggar! ) Första ledarpasset på över två månader. Vi får se hur det går! Måste få tag på ett batteri till min MD-spelare (old school jag vet) så att jag överhuvudtaget kan leda! Wish me luck!! Också behöver jag ett par nya jobbskor, kan vara smart att ha två par att växla emellan. Fötterna blir ju lätt lite trötta efter 17 timmar i samma skor =)

Helgens jobb har varit helt okej, hektiskt till och från men ändå en av de lugnaste helgerna på länge. Det är tydligen så helgen innan jul! Imorgon kommer la familia och det ska bli underbart! Skönt att få lite julkänsla iaf! Alla julklappar är färdiga så nu är det bara väntan kvar!


TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0